PAND

Receptionist/Administratief medewerker

Receptionist/Administratief medewerker 

Fulltime/Parttime

  • Klanten ontvangen voor de werkplaats, verhuur en verkoop
  • Aan de balie en telefonisch klanten te woord staan, vragen en klachten afhandelen of doorverwijzen..
  • Klantcontact gegevens aanmaken en afspraken inplannen in ons digitale werkplaats managementsysteem.
  • Samenwerken met de service adviseur mbt voertuig- en klanteninformatie en reparatie voortgang
  • Mede verantwoordelijk voor het inplannen autoverhuur en bijbehorende administratieve werkzaamheden.
  • Verwerken van de binnenkomende mail via het bedrijfsaccount
  • Contacten onderhouden met betrokken partijen zoals leveranciers,  verzekerings-, verhuur- en lease maatschappijen

Je bent:

 

  • MBO geschoold of in opleiding
  • De Engelse (evt Duitse) taal machtig
  • Een goede gastheer/vrouw
  • Ambitieus
  • Communicatief en sociaal vaardig
  • Iemand die overzicht bewaard bij het uitvoeren meerdere dingen tegelijk.
  • Gezellig op de werkvloer, een teamspeler
  • Het liefst per direct beschikbaar
  • Vaardig met windows 10, microsoft 365 en handig met computersystemen.

 

Je komt terecht in een autobedrijf met 10 vaste werknemers, een dynamisch familiebedrijf opgericht in 1987.

Het bedrijf is aangesloten bij verschillende (dealer)organisaties, zoals Bovag, Bosch Car Service en Autohopper. Door de diverse activiteiten op het gebied van de auto verkoop, verhuur en werkplaats is het werk erg afwisselend. Klantrelaties zijn erg belangrijk voor ons en zorgen al jaren voor de goede naam van het bedrijf.   

 

Ben je na het lezen van een van onze vacatures enthousiast geworden en denk jij de persoon te zijn waar wij naar op zoek zijn? Reageer dan met een mail van je motivatie en CV naar info@jtsauto.nl.

Team bosch car service

Uw auto is bij Bosch Car Service in goede handen